środa, 19 października 2011

Zabawa w chowanego


Blog powstał z myślą o pokazywaniu moich prac innym osobom na tej planecie:) Jednak jak założyłam tak do tej pory nic w nim nie umieszczałam, a dlaczego? Już tłumaczę. Otóż w niedługi czas po założeniu nastał etap sesji i egzaminów. Musiałam odłożyć wszystko co przyjemne aby przypadkiem nie wylądować z awansem na karku. Przez ten miesiąc zdążyłam zapomnieć o blogu i planach z nim związanych. Później zobaczyłam blog mojej koleżanki i coś mi zaświtało, że ja też takowy posiadam i bardzo go zaniedbałam. Postanowiłam go odszukać. To jednak nie było takie proste. W żaden sposób wyszukiwarka nie była w stanie znaleźć jakiego kolwiek śladu po nim. Zdenerwowałam się i zostawiłam go samemu sobie w świecie internetu. Aż tu nagle, nie wiadomo jak, zapewne przez przypadek natrafiłam na stronę mego zaginionego bloga, a w nim jeden post napisany w 2009 roku :D Normalnie cud :) Po sprawdzeniu ustawień już się nie dziwiłam, że nie mogłam go nigdzie znaleźć, gdyż jak się okazało w każdej z pozycji pozwalającej na to była zaznaczona opcja "NIE". Już to zmnieniłam i teraz, nauczona doświadczeniem, mam nadzieję nie mieć już takich problemów. Także witam Was ponownie bardzo serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz