poniedziałek, 7 października 2013

Na cztery ręce:)


Ostatnio pisałam o nowym projekcie dla mamy, który zaczęłam. Miał on wprawdzie poczekać aż skończę sal sosnowy ale co tam:) Planowane jest wyszycie wizerunku Pana Jezusa:


Od dawna podobał mi się ten wzór. Wyszyty będzie na beżowej Aidzie 18ct mulina Ariadną - jednak nieco inną. Ostatnio mama robiła porządki u babci i znalazła dosyć pokaźną liczbę motków na strychu, starannie zawiniętych w papier. Do tej pory nie wiem jaki to kolor. Na pierwszy rzut oka wygląda jak czarny ale gdy tak na niego patrzę i patrzę to wydaje mi się jakby to był taki bardzo ciemny kolor granatowy. Chyba, że to tylko złudzenie optyczne:) Nie wiem z jakiego roku są te motki ale zrobiłam zdjęcie zbliżeniowe:)


Tak więc teraz i sal i projekt dla mamy i w sumie brakuje mi rąk:) Trzymajcie za mnie kciuki, a tymczasem pozdrawiam Was serdecznie życząc wszystkiego dobrego na kolejne dni:)

6 komentarzy:

  1. Szyłam ten wzór, więc mocno trzymam kciuki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, powinno się pieknie wyszywać, oby tylko czas był

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, koniecznie pochwal się efektem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również od dawna podoba się ten wzór. Niestety nigdzie nie mogę go znaleźć. Skąd można wziaść ten wzór? Proszę o kontakt: kinga.wojciechowska21@gmail.pl. Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hafty jednokolorowe,aczkolwiek trudno wyszywa się w zestawie czarno -białym i odwrotnie.Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń