sobota, 22 lutego 2014

Chwile radości:)


Wśród tych licznych kartonów do rozpakowania dwie przesyłki sprawiły mi ogromną radość. Na początku roku przyszły paczuszki od organizatorek candy, które wygrałam. Ponieważ rzadko udaje mi się coś wygrać to cieszyłam się ogromnie i do tej pory mi nie przeszło;) Pierwsza wygrana przywędrowała do mnie od zielona-Mi. W paczuszce znalazłam takie skarby:












Druga przesyłka jako nagroda pocieszenia przybyła do mnie od pinkuart. Tutaj również odkryłam cudne rzeczy. Zobaczcie sami:





Przesyłki zawierały również łakocie ale te nie doczekały zdjęć:) Kochane, dziękuję Wam bardzo za te wspaniałe nagrody:) Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tak późnego postu. Wszystkich mnie odwiedzających zapraszam na te blogi - nudzić się nie będziecie;) Na koniec tradycyjnie pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w te zimowo-wiosenne dni, trzymajcie się zdrowo:) Ja uciekam do pracy.

3 komentarze:

  1. Jej, jakie to wszystko jest piękne....!! Gratuluję wspaniałych wygranych - będziesz miała mnóstwo radości przy wykorzystywaniu każdej z tych ślicznych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, prawdziwe cudeńka otrzymałas, gratuluję , wiem jak to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń