niedziela, 19 października 2014

Maryja z dzieciątkiem


Przez okres mojego nieblogowania prócz zakładki stworzyłam także pewien hafcik. Gdy praca była jeszcze u mnie nie zrobiłam zdjęć, dlatego możecie od razu zobaczyć ją oprawioną:


Maryja z dzieciątkiem została wyhaftowana na zamówienie koleżanki z pracy. Obrazek został wręczony w prezencie urodzinowym i bardzo się spodobał co i mnie niezmiernie cieszy:) Wyszywałam Ariadną ale wymiarów nie pamiętam, może Aga przy okazji odwiedzin u mamy pobawi się metrówką:)

Chciałabym jeszcze do świąt skończyć dwa ufoki, leżące i czekające na czas i chęci, a może przede wszystkim na chęci? Czeka mnie jeszcze zamówienie materiałów, które nie wiem kiedy się pokończyły. Przydałaby się jakaś premia w pracy:D 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wszystkiego dobrego na kolejne dni:)

8 komentarzy:

  1. Haft jest przepiękny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik :) No i życzę dużej premii w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik przepiękny i też Ci życzę baaaardzo dużej premii.

    P.S.Dziękuję za przesyłkę
    http://alagaj.blogspot.com/2014/10/wygrana-u-mevosa_20.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny subtelny haft, czasem nie potrzeba wcale dużo, by zrodziło się piękno! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, jak malowana. Wzór również bardzo oryginalny i uroczy, a to rzadkie w tych religijnych

    OdpowiedzUsuń