sobota, 31 stycznia 2015

Raporcik styczniowy


Zgodnie z obietnicą post ten powinien być wczoraj, jednak wiecie jak jest. Pewnych rzeczy nie przeskoczę i jak to już bywa mimo wolnego nie dałam rady. Zrobiłam tylko zdjęcia, które za momencik pokażę:) Ważne, że raporcik udało mi się opublikować na czas:)

Pierwszy obrazek z gamy warzywnej prezentuje się następująco:



Kilka zbliżeń również się znajdzie:)



Zastanawiałam się nad tym czy nie tłumaczyć napisów aby było bardziej swojsko. Przeanalizowałam jednak wszystkie schematy i doszłam do wniosku, że ciężko byłoby rozmieścić niektóre polskie nazwy. Wzięłam głęboki oddech i troszeczkę zawiedziona stworzyłam pierwszy napis:


Na deser zostały słodkie i dojrzewające w pełnym blasku słońca pomarańcze:


Troszku nadgryzione ale jak pojawią się listki to nie będzie widać:) Razem z listkami na luty zostawiłam tło i kontury. Myślę, że spokojnie dam radę dopilnować kontraktu i wykonać zlecenie na czas:D Aby nie było, że leniuchowałam jeszcze kilka zbliżeń:



Sal cytrusowo-warzywny idzie zgodnie z planem. Pewne opóźnienia są przy innej pracy. Myślę, że do nadrobienia więc żadnych kar nie będzie:) Na koniec tradycyjnie Was cieplutko pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na kolejne dni:)

9 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie te hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie, z angielskim napisami też będzie wyglądać świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, tło super półkrzyżyki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na blog, który niedawno założyłam.
    http://hafcikixxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zapowiada
    pozdrawiam serdecznie.
    zapraszam do mnie http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń