środa, 14 marca 2012

Cudny prezent :)

Dziś mogę pochwalić się piękną zakładką:) Dostałam ją w prezencie od Agnieszki, która prowadzi blog Pasje odnalezione. Przybyła do mnie pocztą już dawno temu, ale nie chciałam robić jej zdjęć komórką więc czekała sobie grzecznie na sesję zdjęciową i mam nadzieję, że wszystko ładnie widać, choć trochę ciemne wyszło:) Mogłam wybrać formę i ogólny motyw tego prezentu. Zdecydowałam się właśnie na zakładkę z motywem bajkowym, a sam wzór to już miała być niespodzianka. Zakładka bardzo mi się podoba i to nie tylko z powodu wzoru ale także przez wykonanie. Można powiedzieć, że jest doskonała pod każdym względem. Bardzo dziękuję Agnieszce za pracę, jaką włożyła w wykonie tego upominku:)


Oprócz zakładki znalazłam jeszcze kartkę i książeczkę:


Muszę przyznać, że będę jeszcze raz planować wakacje bo chciałabym zobaczyć tamte tereny z pięknymi miejscami i ciekawymi zabytkami:) A tak prezentuje się całość:


Na dziś to byłoby wszystko co chciałam pokazać. U mnie niebo zachmurzone więc życzę wszystkim pięknego, słonecznego dnia:)

2 komentarze: