sobota, 10 marca 2012

Pierwsze breloczki

Dziś krótko i na temat:) Przedstawiam pierwsze breloczki, które zrobiłam ostatnio. Hmm.... choć raczej to bardziej przewieszki przypomina:) Nie mogły czekać na lepsze ujęcia gdyż były zamówione. Co za tym idzie - poszły już w świat.  Praca nad nimi była przyjemna co zachęciło mnie do stworzenia ich w większej ilości:) Kolejni chętni już są więc nie będą leżeć i nic nie robić, a za to podyndają przy kluczach albo komórce:)


Pierwszy wzór buźki to dzieło Piotrusia (najmłodszego brata), ja go trochę zmodyfikowałam i dorobiłam jeszcze inne warianty. Zastanawiam się jeszcze nad kolejnymi rodzajami i kształtami ale zostawię to na przyszłość:) Motylka znalazłam w necie ale kolory sama dobierałam więc nie wyszedł może taki jaki bym chciała ale i tak bardzo mi się podoba:) Na tym zdjęciu nie widać jego czułek i wszystkich odcieni niestety. Pozdrawiam wszystkich gorąco:)

3 komentarze:

  1. Te zawieszki są świetne! Tak optymistyczne i radosne, że uśmiech sam pojawia się na ich widok na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej z czego to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń