sobota, 2 czerwca 2012

Aniołki :)


Witajcie:) Przyjechałam do Tomka i udało się sprawić aby zdjęcia się dodawały:) Mianowicie mam na przenośnej pamięci program Firefox portable. Nie wiem jak, ale sprawia to, że działa i to jest najważniejsze. Jak wrócę do domu to sprawdzę czy na moim domowym złomku też taki trik zadziała:) Nie byłam przygotowana na taki obrót wydarzeń i nie mam niestety przy sobie innych zdjęć, ale za to przedstawię wynik pracy moich ostatnich wieczorów. Aniołek z trąbką:


Dosłownie przed godzinką je oprawiłam w antyramę i zrobiłam zdjęcie:) Wzorek posiadam ze strony http://www.wzory-haftu.pl/. Aby go odwrócić użyłam programu Irfanview, który zrobił to w sekundę i już miałam gotowe schematy. Na podanej stronie jest także aniołek z lirą jakby ktoś chciał trochę urozmaicenia;) Hafciki są przeznaczone dla Zuzi, aby ją strzegły i ochraniały od złego:) Mam nadzieję, że się spodobają. Mojej mamie się spodobały i jej też takiego zrobię w niedługim czasie:) 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę dużo weny na nowy miesiąc:) Witam także nowych gości w swoich skromnych progach:)

1 komentarz: