niedziela, 14 kwietnia 2013

Pomarańczowy jak motylek


I to piękny motylek:) Z okazji wyróżnienia dla najlepszego komentatora w ~Misiowym Zakątku~, o którym pisałam w poprzednim poście, otrzymałam tajemniczy prezent. Tajemniczy bo znałam tylko hasło przewodnie podarunku: "Pomarańczowy jak motylek". Czarna Dama przygotowała dla mnie takie oto cuda:


W paczuszce znalazłam serwetkę w kształcie pięknego motyla, szydełkową bransoletkę, wyhaftowaną okładkę na notes z notesikiem oraz pięknie ozdobioną kartkę. Była jeszcze mulinka, dużo małych motylków i garść słodkości. Jak widać wszystkie upominki w kolorze przewodnim - pomarańczowym:) Kochana, bardzo, bardzo dziękuję za tak piękne prezenty, a wszystkich zapraszam do odwiedzin w Misiowym Zakątku;) Kilka zbliżeń obowiązkowo musi się znaleźć:


Razem ze mną takie wyróżnienie otrzymały jeszcze dwie inne osoby, do których również warto zajrzeć;):
~Bożena~
~Mariola Wichrowska~

Tymczasem tradycyjnym zwyczajem pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkiego dobrego:)

8 komentarzy:

  1. Cudnie tu u Ciebie - po porostu miło,zostaję na dłużej,a w wolnej chwili zapraszam na przysłowiową kawkę i odwiedziny,Miłego i spokojnego wieczoru dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne prezenciory dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała przyjemność po mojej stronie :)
    Jeszcze raz gorąco Ci dziękuje za te wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Gratuluję :) Fajnie przemyślane te trzy zestawy nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Piękne prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, wszystkie motylki bardzo wiosenne :)
    Zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, nagrody wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń