niedziela, 5 sierpnia 2012

Seria zodiakalna ukończona


Dziś skończyłam wyszywać serię znaków zodiaków, do których wzorki pobrałam z tej stronki: >KLIK<. Prezentują się następująco:





Pozostają już tylko zabiegi kosmetyczne, pranie, prasowanie. Zajmę się tym na dniach. Teraz przygotowuję sobie materiały do następnych tworów. Część mulin muszę zamówić - oczywiście przez neta. Nie wiem jak u Was ale u mnie w pasmanteriach nie opłaca się kupować przy obecnych cenach internetowych. Przy okazji zrobiłam mały remanent w moich mulinkach bo zaczęłam się już gubić pomału:) Mam zrobioną piękną tabelę z zaznaczonymi ilościami danego koloru. Porządki u mnie ostatnio to chleb powszedni. Zaopatrzyłam się w pudełka, które były ostatnio w sieci sklepów Biedronka i wszystkie nici zostały ładnie posortowane. Myślę, że kupie sobie jeszcze jeden taki komplet ale to już E.Lecrecku bo widziałam fajne pojemniki w gazetce ostatnio. Już nie przynudzam i życzę wszystkim zaglądającym wszystkiego dobrego:) 

3 komentarze:

  1. A gdzie jest strzelec?? Hihi zgubił łuk i uciekł ^^ Fajnie wyszły. Ja muszę kupić antyramę na moją xxx panienkę i pokażę na blogu. Teraz haftuję haskiego dla córy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostałe są we wcześniejszych postach i w etykiecie Astrologia:) Hmm.. chyba zrobię zestawienie wszystkich:)

      Usuń
    2. Już znalazłam fajnie wyszedł :)

      Usuń