poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Poszukiwana, poszukiwany


Ostatnio cały mój świat to wieś i prace z tym miejscem związane. Ale aby nie było lasek sosnowy ciągle się tworzy:P Tym razem jednak mam nadzieję, że pomożecie mi przy wzorku do tego obrazka:

Zdjęcie zaczerpnięte z internetu
Dokładnie to wzorek mam i wszystko wygląda pięknie ale brakuje mi legendy z numerami mulin. Szukam i szukam i znaleźć nie mogę, a nie będę ukrywać, że czas nagli bo końcem sierpnia wyjeżdżam nad morze. Czy ktoś z was zna ten wzorek, może wie z jakiej gazety pochodzi? Może ktoś posiada taki w swoich zbiorach i chciałby się podzielić legendą? Mam nadzieję, że tak i bardzo liczę na waszą pomoc:) Mail jest podany na pasku bocznym z lewej strony;) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego:)

6 komentarzy:

  1. Słodki wzorek, niestety, nie pomogę bo nigdzie się dotąd z nim nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ot kłopot i ja go nie rozwiążę!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje Ci legendy czy numerów? Bo Vervaco ma opis słowny mulin i samemu się dobiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie numerów mulin mi brakuje bo słowną legendę mam rozpisaną dla DMC. Jakiej firmy jest to wzór nie wiem bo nigdzie nie jest to zaznaczone.

      Usuń
  4. Oj, też nie pomogę, nie znam tego wzoru. Ale jest prześliczny i nie dziwię się, że chcesz go wyszyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Problem rozwiązany, chyba:D zobaczymy jak mi to wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń